Vagn

Har funderat ett tag nu på när man ska byta till sittdelen i vagnen. Det känns som om det är en väldigt individuell fråga och folk verkar byta från allt mellan 3-11månader. Vill väldigt gärna byta men tror jag väntar tills det blir lite varmare då han i liggdelen ligger mer skyddat mor regn och vind. Dessutom är han oftast såhär nöjd i vagnen vilket känns som en bidragande faktor till att vi inte behöver stressa med att byta. 

Jag skrattar mig verkligen lycklig då jag fått en sådan nöjd pojke. Men till er alla andra som inte har lika lätta barn skickar jag en styrkekram och glöm inte att även vi har mindre bra dagar som slutar i katastrof ibland bara det att jag väljer bort att skriva om det. 



Xoxo Ida Forsberg 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback