Buss jävel

Sitter nu på bussen på väg hem mot Sthlm igen. Är helt bränd på hela ryggen ansiktet och armarna. Skulle med en buss från Öregrund till Uppsala för att ta tåget där ifrån hem. Men tror ni bussen stannade på hållplatsen!? NEJ!!! Så fick ringa och klaga lite grann på Uppsala trafiken. Måste säga att han var väldigt hjälpsam med tanke på omständigheterna. Och i värsta fall skulle jag få ta en taxi om jag inte hinner, men hoppas det inte ska vara någon fara. Kan ju säga att det var tur att det var fint väder och inte -20 som i vintras.

Ska bli skönt att komma hem på ett sätt nu, saknar Måns men jobbigt att inte få vara med min älskling. Som tur är han ledig fredag så tänkte åka upp då så kan vi ligga i solen och bada, hotellet öppnar ju poolen nu!!! Vihooo ska ändå bil skönt att träffa lite vänner nu när man kommer hem, Fanny och jag tänkte ha lite picknick på baksidan, kanske att man ska dra igång vattenpipan oxå. Imorgon bär det av till mormor för att hjälpa henne med hår fransar och bryn. Tro det eller ej men klipper faktiskt ganska många av mina vänner. Är ganska duktig på det, får till och med klippa min vän som är utbildad frisör.
Tänkte att ni ska få se lite före och efter bilder då med kanske, är alltid roligt. Fast det blir med iphonen.

Puss på er alla och här kommer en gammal bild ni får njuta av så länge. Det är från i veckan.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback