Fredags morgon

God morgon på er alla där ute!
Hoppas er morgon har varit lika bra som min. Började dagen med ett samtal från Anna och vi bestämde att hon skulle komma hit så ska vi bara ta hand om oss själva lite. Sedan blev det en smothie och en macka till frukost. mums...

Tänkte kanske börja sola lite solarium, vad tycker ni om det? för mig är det nästan alltid ett måste innan sommaren. Solar kanske 4 ggr totalt innan sommaren och detta motvärkar att jag bränner mig helt och hållet sedan. funderar faktiskt även på att börja med lite brun utan sol, har aldrig varit någon  som har fallit för det men tänkte att jag ska prova på det i år. frågan är bara vad man ska använda för något, det är ju en djungel där ute.

Tjenixen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback