Hämskt

Känner mig hur hämsk som hällst, har inte haft en sekud över till att blogga. Men här kommer en snabb lite kortfattad återblick på min helg.

Torsdag
Dagen bara försvan, först var jag på en långpromenad med Fanny och Almas hund som vi lånade. sedan var det bara att hoppa in i duschen och på med lite smink sedan bar det iväg för att se på bio. Vi såg women in black, höll på att dör så otroligt obehaglig film. Denna kväll spenderade jag Älsklingen, Fave, Jens, David och Fanny så klart. Underbar dag var det.

Fredag
Denna dag skulle jag bara ta det lugnt. Anna kom över och vi fixade lite med naglarna och sådannt. Älsklingen skulle iväg ut på krogen med sina vänner och jag kännde inte för att följa med dem. Så det slutade istället med att jag åkte hem till Fanny för att ta det lite lugnt. Men kvällen slutade med en "fjortis fylla" och jag stannade över natten.

Lördag
oj vad hände här egentligen !? tror jag mer eller mindre sov bort hela dagen när jag kom hem. sedan var det bara att börja göra iordning sig så vi kunde bege oss iväg till min barndomsväns 20års fest. Vi var där till ca 2 på natten sedan bar det av in mot stan för att festa lite vidare. var hemma vid ca hlv fem på morgonnen, och Björn fick sova på vår soffa.

Söndag
Spenderade hela dagen med att umgås med min älskling med tanke på att vi firade 1år som förlovade.

Måndag
Ännu en gång blev det en långpromenad med Fanny och voven Blanka ute i skogen. sedan bar det av mot vitabergsparken med lite vänner för lite picknink.

Tisdag/igår
igår hade jag en fantastiskt mysig pickning på baksidan med älsklingen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback