Home sweet home

Nu är jag hemma igen tänkte visa en liten högtalare jag köpte idag, eller rättare sagt min älskling köpte åt mig. Så nu när sommaren kommer så kommer jag att kunna ha bra musik på stranden och parken med mera. Ljudet kanske inte är det bästa men räcker till det den ska användas för. Den drivs med 3 st AA- battrier och har en speltid på 6h vilket inte är det bästa men men. Finns att köpa på Teknikmagasinet för 199kr så då är det helt okej.
Tyvärr blev bilden liggandes kunde inte rotera den :(


Köpte även hårfärg och brun utan sol som ni kommer att få se senare.

Älsklingen åker imorgon iväg en vecka för att jobba, kommer att sakna honnom :( tur att telefoner finns och att han kommer beffina sig i Sverige. Dags för lite middaag nu ;)


Ja verkligen.

2012-05-10 // 11:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback