Husdjur

Hej på er alla!

Jag har fått en del förfrågningar på vad överraskningen till min kära var. Men nu ska ni få veta, han fick en fisk. Men inte en guppy eller något sådant som många verkar tro, uten en kampfisk. de är otroligt vackraoch finns i många olika färger. Vår lila fisk heter Måns, han är fortfarande lite blyg av sig och har inte vågat komma och hälsa på mig än, men han verkar gilla Rickard.

Det jobbiga med att ha djur är att man alltid behöver någon som tar han om dem när man är borta. Som tur är har vi Fanny (rickards syster) som gärna gör det åt oss, samt passar lägenheten. Sedan i midsommar när vi åker upp till landet tänkte vi ta med honnom upp, det blir som ens egna lilla bebis. drömer faktiskt hämska mardrömmar nu när han är borta från mig. :(



 

Tjenixen på er alla nu så hörs vi senare




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback