Upptagen

Hej på er alla, ber ännu en gång om ursäkt för den dåliga uppdateringen för den här helgen. Det har varit helt fullt upp.
Sedan lovade jag er en ordentlig uppdatering idag, men det har varit så att jag och min kära fästman firar ett år idag så vi har ägnat den mesta tiden med varandra bara, varit på restaurang och nu när jag har en sting över under filmen så tänkte jag passa på att förklara för er.

Imorgon kommer antagligen lite mer inside info komma om hur min helg var, samt någon dålig iPhone bild på min sminkning i helgen. Har ju en hel det att förklara.

Men nu ska jag återgå till filmen och min myskväll men min underbara man.

Tjenixen på er alla



Så fina ringar.

2012-05-08 // 20:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback