Bröllop

Herregud, är nu på väg till Sannas bröllop som ska äga rum ute i gottröra. Har varit en jätte stressad morgon och jag har glömt hälften. Har ingen kavaj eller något att sätta på axlarna, och det regnar. Glömde att borsta tänderna så får stanna på närmaste affär och köpa tuggummi. Jag glömde även mina Alvedon som jag äter nu då jag har fått en ofantlig smärta mellan revbenen på vänster sida, kan typ inte andas och sova på nätterna ska vi inte tala om.

Men men nu är jag i alla fall på väg it och går inte att göra så mycket åt saken nu. Har i alla fall med mig presenten och det är ju det viktigaste samt ett gott humör.

Hoppas er dag börjar bättre än min :)
Xoxo Ida Forsberg




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback