Förändring

Vet ni vad jag ska göra imorgon?  Jo jag ska faktiskt permanenta håret hemma. Hoppas det kommer att bli bra och att håret kommer att hålla då jag har gjort en hel del med det på den senaste tiden. Är väldigt nervös över detta då jag provade ett nytt värmeskydd i lördags och brände sönder lite av håret i topparna. De värmeskyddet kommer aldrig att användas igen.
 
Ska försöka komma ihåg att ta före och efterbilder på mitt hår så ni får se resultatet sedan
                      
/You know what I'm gonna do tomorrow? Well I'll actually permanent my hair at home. I'm very nervous about this because I tried a new heatdefence on Saturday and burned  a bit of hair at the ends. The heat shield will never be used again.
Will try to remember to take before and after pictures of my hair so you can see the results.
 
Xoxo Ida Forsberg



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback