Överburenhetskontroll

Hej på er!
 
Det bästa med denna vecka måste nog vara att vi kommer att ha en liten bebis innan den är slut. Idag ska jag nämligen på en överburenhetskontroll på specialmödrarvården på Södersjukhuset. Ska bli så spännande att få se det lilla monstret en sista gång till innan den förhoppningsvis vill hälsa på oss, jag vet att vi och många andra är väldigt längtansfulla i alla fall. Som ni ser i det tidigare inlägget så är jag 11 dagar över tiden, det betyder att jag är inne i gaviditetsmånad 10, så den lilla är varmt välkommen ut. Självklart hoppas jag att jag slipper bli igångsatt men längtan är så stor så att de kan med glädje få göra det imorgon om de vill ;) 
 
Nu längtar jag bara tills klockan ska bli 3 då jag ska dit och få reda på mer :)
 
xoxo Ida Forsberg



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback