Ny vecka

Oj vad veckorna bara rusar iväg nu. Vi närmar oss BF med stormsteg och nu kan jag inte längre undvika att jag faktiskt är höggravid, tröttheten har verkligen satt igång nu och sängen känns som min bästa vän för tillfället. Men jag försöker så gott det går att inte försöka vända på dygnet och hålla mig sysselsatt på dagarna.
 
Hela veckan är fullbokad redan och det känns skön på något sätt.
 
Måndag (idag)
Profylax kus
 
Tisdag
Lunch/fika med Susanne
Barnmoskan
Middag med moster
 
Onsdag
Fixa naglar på Fanny
 
Torsdag
Lunch/ fika med Martina (som tack för att hon fixade mitt hår så fint)
Vattengympa
 
Sedan är det inget annat som är bokat förutom en haloween fest på lördagen som jag får se då om jag orkar gå på den. Känns som att jag borde hålla mig hemma och vila upp mig för vad som komma skall.
Tänkte i sådanafall göra något enkelt som detta kanske.
 
Xoxo Ida Forsberg
 
Ps. den nya designen går verkligen inte bra för mig :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback