Fynd

Uch, tycker aldrig att jag hittar några bra baby kläder när jag är ute på stan. Eller det finns massa med fint men det finns inget köns neutralt känns det som. Sedan tycker jag att det är dyrt, varje plagg ligger runt 100kr och så ska man ha en del ombyten om man inte har lust att tvätta varje dag. Och det är verkligen inte vad jag vill spendera på, för det kommer ju bara att användas någon månad.
Så igår gick jag och min kille på en secondhand runda på stan efter jobbet. Vi lyckades fynda ett par byxor för 25kr och en kofta för 50kr. Det känns mycket mer okej pris. Tänkte handla på mellandagsrean sedan, där brukar man kunna göra en hel del fynd. Jag hittade till mig själv igår en kofta, halsduk och tröja allt det för 150kr och det ser helt oanvänt ut.

Så ett tips till er alla blivande mammor där ute som inte har lust att lägga en förmögenhet på nya kläder som sedan inte kommer att användas speciellt länge, SECONDHAND SHOPPA!!!




Xoxo Ida Forsberg 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback