Fix

Nu är jag på väg för att träffa Sheila och Belize. Vi ska springa lite på stan. Jag måste införskaffa mig pressent till både Ekans gudmor som fyller 22år och ska ha middag idag på o'larys för att fira ännu ett år äldre. Sedan måste jag ha en till min mormor som fyllde 65år i måndags och ska firas på lördag då hon bjudit hem oss på middag. Tur att jag typ vet vad jag vill ha, har ingen större lust att ränna runt med barnvagnen in och ut i butiker bara för att. Sedan får jag inte glöma bort lite shopping till dopet också. Det börjar ju närma sig med stormsteg. 

Xoxo Ida Forsberg 


Hej
Massa foglossning tyvärr :(

Svar: uch då.... vet hur det känns, hade problem med det från vecka 13 typ. Men började med vattengympa en gång i veckan och då blev det lite bättre.
Ida Forsberg

2014-02-23 // 14:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback