fullt ös

I helgen har det varit fullt ös. Har inte kännt att jag har haft varken tid eller ork till att sätta mig ner och skriva.
 
Denna måndag börjar vi med en 2 dag, så jag hoppas att denna dag kommer att gå lika bra som den förra.
Senare idag ska vi till BVC för att träffa vår mamma grupp. Idag ska vi få lära oss babymassage, eller de andra fick lära sig det förra gången men det missade vi då vi var i Paris. Men det ska bli otroligt spännande att se hur Ekan kommer reagera på detta.
 
Nu åter till helgen. I fredags var jag ute och firade Martina (Ekans gudmor) somm fyllde år. Vi åt en massa gott och sedan gick vi vidare till Göta källare och partajade loss. Jag var väll hemma någon gång efter kl 1. Och morgonen efter har jag nog aldrig kännt mig så sliten då Ekan vaknade första gången för att ha mat. Då hade jag ändå bara druckit 4 cider 4,5% på ett tidsspann mellan 18-24. Känns helt sjukt, antar att kroppen inte är van med alcohol efter en grviditet.
 
Sedan kom lördagen som sagt och det var en tung morgon. Till sist tog vi oss iväg på en promenad och sedan kom min mormor och hämtade oss vid 14 tiden. Vi var hemma hos henne hela kvällen för att fira att hon fyllt 65. Det var supertrevligt och det bjöds på en massa god mat och dricka.
 
Söndagen hade vi barnvakt för första gången. Det firade vi med att gå ut och äta och se på bio. Det var helt underbart skönt att få komma iväg men det känndes lixomm lite konstigt att gå där ensamma utan Ekan. Man vet lixom inte var man ska hålla sina händer någon stanns. Det gick i alla fall hur bra som hälst och vi njöt till fulla av vår ensamma tid.
nu måste jag börja fixa här hemma
 
Xoxo Ida Forsberg
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback